Conversie optimalisatie

Voert men daadwerkelijk de gewenste actie uit op je site?

Jouw website heeft bezoekers, maar zijn dit wel de relevante bezoekers, voeren deze bezoekers de acties uit die je wilt dat ze uitvoeren? Goed vindbaar zijn en website bezoekers (traffic) krijgen is één, maar het daadwerkelijk uitvoeren van de gewenste actie is heel wat anders!

Een 'conversie' betekent dat een bezoeker uitvoert wat jij wilt dat ze uitvoeren, denk hierbij aan het downloaden van een brochure, het bestellen van een product en het plaatsen van een boeking. Een bezoeker waar je iets aan hebt dus.

Hoe krijg je meer conversies?

Hoe kan je er nu voor zorgen dat er daadwerkelijk (meer) conversies optreden? Hiervoor kunnen wij jouw huidige site grondig analyseren. We kijken daarbij o.a. naar zaken zoals:

  • Zijn jouw USP's duidelijk op strategische plaatsen inzichtelijk?
  • Worden er professionele foto's gebruikt?
  • Slogan / tagline duidelijk zichtbaar?
  • Testimonials.
  • Hoe zijn je tarieven?
  • Leesbaarheid, design, vertrouwen en user experience.
  • Is er wel genoeg behoefte aan jouw product(en) of dienst(en)?
  • Retourbeleid (webshops).
  • Call to action van buttons. Juist opgezet, juiste kleuren?
  • Navigatiestructuur en paginaindeling.
  • Analyse van de site met diverse tools.

Meer over conversie optimalisatie?

Patrick helpt jou graag verder met het in kaart brengen en meten van jouw conversies. 

| 0118 - 82 09 94

Patrick
Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

×