Sociale media marketing

Om een (veel) grotere doelgroep te bereiken

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat en Linkedin; voor veel mensen zijn dit media die ze dagelijks meermaals gebruiken. Maar wat gebruikt jouw doelgroep? En welk kanaal of welke kanalen moet je inzetten?

Analyse en strategie

Voordat wij een online campagne opstarten gaan we je organisatie analyseren: wat is je bedrijfskundig vraagstuk, is deze extern of intern gericht, nationaal of internationaal, welke markt wil je benaderen, wat is het beoogde resultaat...? Vervolgens werken we een effectieve online strategie uit om de doelstellingen van je organisatie te behalen.

Begeleiding en advisering sociale media

Wil je veel zelf doen, maar vind je het fijn als we een oogje in het zeil houden? Dat kan, denk hierbij aan controle op de inhoud van je berichten, de plaatsingsfrequentie, het type sociale media kanaal en de wijze van plaatsen. We monitoren je 'sociale status' en koppelen de resultaten terug en adviseren je over kansen en (on)mogelijkheden.

Technische kennis

Als Internetbureau hebben wij uitgebreide technische kennis in huis waardoor we sociale media op slimme wijze in je website kunnen implementeren (zie bijvoorbeeld de Instagram feed op de pagina over). Daarbij moet je website naadloos 'samenwerken' met de activiteiten op sociale media kanalen, bijvoorbeeld door het maken van specifieke landingspagina's op je site.

Meer over sociale media?

Patrick kan jou adviseren over effectief werken en een beter online resultaat behalen met sociale media. 

| 0118 - 82 09 94

Patrick
Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

×